vilken najs stämning!

Det blir nog ingen klassfest på fredag. Men man får väl hitta på något annat gosigt.

Idag var, som vanligt, en go' & gla' dag i skoulan.
Daddy kom med mysig frukost till mig, och vi satt nog och åt i minst en timme, innan han körde mig till gitarren.
Första gitarrlektionen gick faktiskt ganska bra. Gitarrläraren verkar lagom cool, men han går igenom saker lite för fort. Jag är ju inget pro på gitarren precis..
Fick låten "norweagen wood" - the beatles, i läxa.

Resten av min onsdag = slappa dag, flöt på som vanligt.
Fet håla, då jag bland annat fick snacka lite mer med Anton, aka wannabe-malte, som går i min gehörs-grupp. Ja, asså den här killen låter, och gör exakt samma miner som THE malte (i halmstad). Det är helt sjukt hur lika de är. Så varje gång han pratar med mig, blir jag helt glad, för då tänker jag på världens bästaste malte :), som jag saknar.

Åh, jag trivs så himla bra på spyken. Vet inte hur länge jag kan tjata om det, men allt känns bara så.. bekvämt. Det känns redan som om jag gått här i ett år. Alla människor är så trevliga, och man lär verkligen känna en massa nytt folk varje dag.

          
freaky-fanny. sötnos.        "wannabe-malte"   linus med léendet        cutiepaj my 



                         
the babe.                            darlingjulia           och såklart; mina extremt håliga byxor.
smått drogad bild,
men han är ju nyklippt!

Ni är så många fler, som "make-ar my day" på spyken, men det var domhära jag lyckades fota idag. Puss på er alla!


Förövrigt har jag mega ont i halsen, och bokstavligt talat typ knarkar te, för att klara av morgondagens sånglektion, då jag ska sjunga "you've got a friend". Ni får hålla tummarna för mig, för det kommer gå åt hellskotta.

All denna plötsliga kyla, har nog gjort alla lite smått förkylda. Man ser hur alla går omkring med sina smått röda näsor och snörvlar. Men trotts detta, gillar jag hösten. Kylan, den friska luften, allt liksom klarnar upp i skallen. Det känns skönt.
Idag använde jag ju faktiskt min vinterjacka för första gången, och jag hoppas på att få använda den lite mer.

Nä, nu ska jag fortsatta knarka mitt te, och äta lite mer choklad, trots min enorma smärta jag fått i magen. Sen ska jag sova, i min lagom stökiga säng.

På fredag ska jag ta en simtur på högevall, för det vill jag.

hej hopp knarkar-snopp! (japp, jag ska börja med hej hopp frasen igen)

PUSS
<3

PS. jag gillar att man har så många låtar att öva in nuförtiden, privatsången, kören, gitarren, ESV:n. allt. bara känslan av att få så mycket musik i läxa, är helt underbar.

Kommentarer
Postat av: fanny

sötis

2008-09-18 @ 17:26:49
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0