braiga dagar

Vilken bra dag.
Alla dagar är bra nuförtiden, och jag vet precis vilkas fel det är, min klass. Har börjat lära känna dem nu, och jag gillar dem!
Idag skulle vi intervjua någon på svenskan, för att sen göra en slags porträtt-uppsats, av personen. Jag intervjuar Fanny, en cool tjej med sjukt snyggt hår. Vi hade jättekul och lärde känna varandra på lite djuupare nivå. haha, rolig tös dendära.

Imorgon börjar jag tolv, och efter skolan ska jag vara med bettus, issus o anus! Saknat dem något så otroligt (det var typ en vecka sen sist).

Jag längtar tills på fredag.
för då är det D-dag.

tihi,
pusss!


*rynka på näsan*
(som jag tydligen alltid gör när jag skrattar? huh..)

Kommentarer
Postat av: fanny

men gud va söt du är haha

2008-09-03 @ 19:52:36
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0