jättemysig dag

Tjenispenisjanbanan!

Stack till botan vid tio, för att träffa några spyken- ettor och köpa biljett till något jag inte får nämna (men det involverar ettor & tvåor kan jag säga).
Efter en stunds babblande och flummande med alla "spyken-ettor-kompisar", stack jag & rasmus och hyrde film på hemmakväll. Det tog himla lång tid att välja, men tillslut fick det bli Napoleon Dynamite, vilket vi blev himla nöjda med - "sweet!". Vi stack hem till mig och myste, åt mackor, kanelbullar, kärleksmums & snittar (en jäkla massa alltså), och sen drog vi till s:t hans backar, för att möta upp lite av det vanliga folket. Efter ett tag, gick vi hem några till Linus, och myste där istället. Linus är jättesnäll!

Så ja, det var min dag. Väldigt najs.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som står på schemat.
Kanske träffa Olof en stund och dra in till "lundakalaset".
Och träffa rassismussmuss igen<3

Nu ska jag sova.
Tjingeling, sov så gosigt.

PUSSS!


 
jag som trodde höstvädret skulle komma nu.
men vafan, fortfarande för varmt för mössanvändning.
prutt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0