käka frukt är bra för magen

Oj, vilken annorlunda dag.
Somnade helt sent igår, och gick upp tjugo över sex imorse.
Var i stan helt tidigt, så jag kände mig lite crazy och köpte ett päron! 2 kronor kostade det, och det var jättegott.
Sen, på väg till första lektionen (svenskan) fick jag åka spykens hiss för första gången! Rebecca i min klass hade nyckel, and it was a najs rajd.

På lunchen fick jag med rasmus till katte, där vi åt trevlig lunch med bettus. Kul att se lite gamla skolkompisar på snobbskolan ändå. Bettus verkar trivas, och det glädjer mig.

Efter lunchen, fick en viss rasmus för sig att varken han eller jag behövde gå på NK:n, men det var sååå fel. Jag skulle egentligen vart där, så jag skolkade utan att veta om det. Uschpusch. Men mysigt hade jag ändå.

På ESV:n delades vi in i grupper, för att skriva ner lite låtar vi ska spela upp för några dagisbarn om ett par veckor. Ska verkligen bli jättekul. Min grupp valde "en resa genom sagornas värld" som tema, så vi ska köra bumbibjörnarna, pippi långstrump, smurfarna & askungen.

Nu ska jag verkligen göra klart min redovisning.
Imorgon blir en jobbig dag;

* Springa coopers-test (3 km) på gympan
* Skolfoto
* Redovisning om punken

mm, det blir skönt att sluta skolan imorgon. aah.

bilder från shoppingrundan i malmö, får ni seen.


PUSSS
<3




               
   päronet!                           hissen!                  & "skolken" med sötaste <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0