min helg

Nu har jag ridit islandshäst!
Wow, det var verkligen en minnesvärd upplevelse. När vi kom dit, var jag riktigt nervös. Anus, Bettus & Issus har alla ridit ganska mycket, medans detta var min andra gång. Det hjälpte inte precis, när ridläraren sa att hästar kunde känna ryttarens rädsla, och bli rädda. Men det gick bra efter ett tag, och precis när jag börjat få pli på det, var "lektionen" slut.
Min häst, som hette Stroka, ville dock inte riktigt som jag. Helt plötsligt började hon galoppera, och rida på helt fel bana. Anus blev iallafall riktigt nöjd och tackade mig, som fick henne att ha lite extra roligt, denna söndag eftermiddag. Jag tackar och tar emot, och det bara glädjer mig att min okunniga ridning, glädjer andra =) & ja, jag har superont i rump-"musklerna"

Så, lite mer om min helg.
Det var ju ett tag sen jag skrev, men jag använder min vanliga ursäkt, jag har haft mycket för mig helt enkelt.

I fredags var det som sagt film-myskväll hos fredrik. Vi blev typ 15 pers tillslut, och fick trängas lite i sofforna på fredriks rum, som är typ enormt. Vi åt kakor, chips, popcorn, och allt tänkbart onyttigt och myste till Ice Age. Kvällen förvandlades dock senare till en discokväll, och tillslut hoppade alla omkring och dansade till fredriks blandade musiksmak.


   

lördag, stack jag till nova för att träffa rasmus, som bestämt sig för att köpa keps. Haha, jag har nog aldrig träffat en mer beslutsam människa än honom. Har han väl bestämt sig för att köpa keps, så ska han köpa det. Vi hittade en jättefin svart, men den får han köpa en annan gång.
Efter nova, stack vi till stan och träffade Ted, rasmus kompis från Osby. Han var mucho trevlig. Vi fikade några stycken på espresso-house, sen stack jag, rasmus & ted hem till mig och tittade på film.
Tillslut var det bara jag, och världens sötaste koala kvar. Vi mös en massa, och somnade nog ganska tidigt.



Min helg, har även denna, varit helt perfekt.
Jag är så himla glad.

 <3

Kommentarer
Postat av: fanny

Glad fö eran skoll =)

2008-09-14 @ 20:45:33
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0