crääjsi

Jag vet att det är jobbigt, jag vet precis hur det känns.
Men ta din tid. Ta det lugnt. Sluta stressa. Gör inte saker som du vet att du kommer ångra senare. Även om det känns svårare, så måste du kämpa. Se på allt med öppna ögon. Det kommer att vara värt det i slutändan, tro mig.



Idag var en lite galen dag faktiskt.
Gitarrläraren var ovanligt positiv, och sa att jag satte allting riktigt bra (tränade bara igenom min läxa igår).
Anus kom och hälsade på, men jag hann nästan inte ens säga hej, för jag skulle på gehör.
Rasmus pussade mig, så att min piercing borrade in i andra sidan av näsan och det började blöda hej vilt. Så jag gick omkring med papper i näsan mitt i stan.

Och nu sitter jag här och lever livet, och väntar på att kärleksmumsen ska bli klara.
Snart ska jag ta tag i mina läxor, kanske nu.
Men först ska jag lyssna lite på musik
(vad för sorts, eller vilket band, vill jag inte nämna..)

PUSSS
<3

Kommentarer
Postat av: din lilla sak.

sry för den pussen, kände mig som en idiot >.<

men erkänn at du lyssnar på slipsknutarna!

pusspårej, ses imorn ;) <3

2008-09-24 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0