trötthet

Jag är så trött trött trött - kvinnan här är riktigt trött..

Oj, jag somnade sent igår. Och inte gjorde jag min svenskagrejjs ihellor (sitter och gör den nu).

Idag har annars varit en bra dag. Redovisade om klaviatur-instrumenten på ESV:n, och jag & rasmus dominerade, med vår "visning" på pianot.
Lunchkön var alldeles för lång, så jag fick nöja mig med en ostbulle till lunch. Börjar bli lite av en vana, det dära med ostbullen, men inte något mig emot.

Efter skolan var jag med rassismussmuss, jenny, fredrik & ville en stund. Jag & ville gick omkring och gjorde bäbisröster hela eftermiddagen, så nu har jag lite smått ont i halsen.
Men, vad gör det? För imorgon är det fredag, och då tänker jag sova, riktigt mycket, och riktigt länge.

Annars har jag inget annat planerat för imorgon, förutom att sova och få PENGAR då. Ja juste, PENGAR! Får bara 500 spänn imorgon, men de andra 1000 är inte far away.

På lördag 20 1/2 i 11, ska jag och anus till malmö & shoppa. Mmyeah, jag längtar som in i bomben. På kvällen är det mycket som händer, är inte riktigt säker på vart just jag befinner mig då, men jag trore blir nån fest.

Nu ska jag sova.

är lite smått besviken på dig.


Puss på er andra!
<3



                                             
    simon i sin cooula mask                   jag gillar villes enorma keps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0