klassfest?

Hej!
Jag är såå glad.
Var nyss med Louise. Vi tog vars en glass, och gick omkring lite i några affärer på stan. Har saknat henne.

Skoldagen var väl helt okej. Första franskalektionen idag, som var lagom seg. Första seriösa naturkunskapslektionen också, som även den var himla seg, fast jag & Jenny kryddade till vår laboration lite.
Jag gillar min klass, alla är så.. speciella! och snart vill jag ha klassfest. Lära känna alla, under en lite mer "festlig miljö" känns nästan nödvändigt. Det är nog mest jag & Julia som är pepp, men jag tror de andra är lite småsugna de med.

Nu ska jag äta kanelbulle & dricka varm chockelao (börjar bli lite av en vana)

ha en fin kväll.

pusss!

Kommentarer
Postat av: fanny

men , det är ju jag som sa det på "klassrådet " men ingen sa ngt ! :( klassfest alltså

2008-09-03 @ 19:54:05
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0