pepp på paardeey!

Då var det tisdag.
På gympan sprang vi i stadsparken, och simmade på högevall. Jag vet att jag är töntig, men jag tyckte det var riktigt najs. Älskar att simma. Och då är det ju ganska lägligt, att familjen precis inhandlat ett badkort på högevall, så jag kan gå dit och simma, typ en gång i veckan eller något?
Efter skolan gick jag, rasmus & fredrik (sallad) på stan för att hitta lite utklädnader till imorgon, mysigt.

Imorgon börjar jag tolv som vanligt, och har två lektioner. Älska mina onsdagar. Sen blire parrrdeey! Är sjuukt pepp. Det är maskerad, och jag ska vara en porrig liten kissemisse, mjaau! (Jag lovar att lägga upp bilder).
Efter skolan drar jag & Julia hem till mig och fixar oss, sen blire nog förfest på botan.
Efter den stoura festen, ska vi sova hos mig.
Mwaaah, jag längtar.
Känns sjukt längesen jag riktigt festade loss ordentligt. Det är så härligt. Umgås med alla festglada människor och bara dansa och ha kul. Wihoooo!

Så, det var min morgondag. Låter väl rätt så bra?
Det tycker jag iallafall.
Sen i övermorgon är det ju D-dag, igen.



peppminen!

PUSSS på allt
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

eey tjejen, när man går på spyken får man gå gratis på badhuset så mycket man vill!

2008-09-14 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0