nattinanna

Efter skoulan gick jag & rasmus hem till mig och mös, som vanligt. Jag älskar att mysa med honom. När vi ligger där och kramas, känns allting bra. Det är lätt den bästa platsen på jorden, i vår kram.

MEN, innan han stack, bet han mig riktigt hårt i läppen (efter att jag bet honom i armhålan), så nu sitter jag här helt själv och har megaont i munnen.

Har bestämt mig för att försöka sova nu. Viktig dag imorgon ju! Jag & Anus ska träffas halv elva på stationen, och sen ska vi shoppa loss i Malmö. Can't wait. Och ja, det behöver jag typ inte göra heller, för det är snart, eller nåt typ..  (rasmus tittar på mig med dissande ögon).
Vi ska även möta upp daddy, så ska han bjuda oss på fika. Det var längesen man såg gamle daddyo, så det ska också bli najs.

Nä, nu måste jag nattinanna.
Bilder på shoppingdagen läggs upp imorgon.



jag behöver redan klippa min lugg igen,
det är illa.
funderar på att göra det själv,
men hur fasicken skulle det bli?



gonattpusss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0