going sick

Vilken seg dag. Jag är helt död. Det var jättemånga sjuka idag, och jag tror jag håller på att bli smittad. Det känns som om min hals ska dö, varje gång jag sväljer, och inte kan väl det vara bra.
Det gick iallafall bra att sjunga "Valerie"- Amy Winehouse idag, på ESV:n. Alla grupper hade helt olika låtar, och det var riktigt kul att sitta & lyssna på alla.

Det är countdown till studiebidraget nu. 1050 + de 500 jag får av mormor & morfar. Jag kan knappt fatta det. 1550 kronor varje månad, herregud vad jag ska shoppa!

Imorgon är det tisdag, vilket innebär jogging och simning på gympan. Jag är inte pepp.
& snart ska jag plugga, vilket jag är ännu mindre pepp på.
men först ska jag antingen gå ut en runda, eller sova. what to do what to do?



dagens outfit
svart loose-fit klänning, mökblå kofta, vit & blå scarfs (+ de vanliga vita skorna)


adjöken
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0