min tisdag & onsdag

Nu sitter jag och äter två mackor och dricker kall oboy, som får mig att tänka på sötnosens och mina frukostar. Jag saknar dem, och jag saknar dig.


Igår kom jag hem från Malte, vid fyratiden.
Vi hade jättekul, gick omkring på stan, gick in i en musikaffär, och så köpte jag en tjocktröja.


     

     



När jag kom hem, bytte jag kläder, sen var det off to Linus på myskväll.
Vi hade jättekul, och kollade på konstiga filmer på youtube.
Sen blev det lite vattenkrig, och jag var såklart det enda offret.
Alla stack vid 12 tiden, men det var bara jag, fanny, charlotte & tor som skulle ta bussen.
Så där stod vi, fem minuter tidiga, så kommer inte bussjäveln. Vi väntade i tjugo minuter, sen gav vi upp.
Och vad gjorde vi istället? - jo, vi GICK in till stan, för att charlotte sen fått för sig att hon & fanny skulle GÅ till dalby, klockan ett på natten.
Efter mycket skratt och diskussioner, kom vi fram till botulfsplatsen, där vi efter många om och men, bestämde att de fick sova hos mig.
Så, vi satt uppe till halv fyra och åt en massa mackor, och imorse vaknade jag med två små yrvakna töser i min bäddsoffa. mys.





Imorgon är det halloween lokalfest. Jag & Linus ska vara batman & catwoman.
Ser du Linus, nu skriver jag ditt namn i bloggen. kollakolla
linuslinus.

Nu ska jag sova lite till, för jag är snuskigt trött. Sen kommer daddyo.
Ikväll blire tjejmiddag med "the old gang", som isabel kallade det.


pusss på alla!
men mest på min saknade koala.
<3

Kommentarer
Postat av: koalan

gaaah... puss på så mycket jag saknar dig. eller nåt. det var nog inte en korrekt mening. skitsamma.

har dator-dag idag typ, så ska utnyttja den till fullo! dvs säga prata med dajj så mkt som möjligt. logga in på msn ikväll??



JAG ÄLSKAR DIG <3

2008-10-30 @ 12:45:08
Postat av: fanny

hahaha fotade du oss är vi soooov :D

2008-10-30 @ 17:24:59
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0