kärlekshelg

jag lovade att göra det, så jag ska göra det.
det är en stor grej för dig, så jag tänker vara där.

Nu har jag & min favoritkoala varit med varandra i 44 timmar i sträck! wihoo.
Vi har myst en massa.
Igårkväll sov vi hos hans mams. Vi såg sex and the city - filmen. inte jättebra, men helt okaj.
Sen stack vi hem till mig, och hade hela huset för oss själva. Vi gick ut en runda till ån, och hade riktigt mysigt.
Jättesöta bilder får ni se snart.

Ikväll blire att sova hos anus, o göra brunch med flickorna imorgon, när vi vaknar.
Ska bli riktigt mysigt.
Då har jag inte sovit själv en natt denna helgen.


Nu måste jag dralla.
hoppas inte det blir för jobbigt.
bettan ställer alltid upp.
jag älskar henne.


tjoflöjt!

pusss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack.. De betyder<3

2008-10-07 @ 15:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0