brabra daG!

Helt rolig dag idag!
Spelade in What can I do på gitarren med Pelle. Jag sjöng och spelade gitarr, och Pelle spelade bas. Han skickade filen till mig. Det låter kanske lite B, men det var ändå skoj.
Fick tillbaka Gehörsprovet från förra veckan. PRUTT! Fick tredje bäst i gruppen, men det säger ju inte så mycket, om vi är sex pers.
På hålan gick jag & rasmus och köpte nötkrrräm. gottigottgott!

Kören gick inte så jättebra. Det blir alltid mest flum på de lektionerna. Och när till och med Maria Apell är på skämthumör, då är vi unstoppable.

Efter kören fick jag träffa Jonas! Det var helt längesen, och han är lika dirty som vanligt. Tummen upp på det!

Nu sitter jag här, och ska träna på mina barnlåtar, som vi ska spela upp för några dagisbarn på ESV:n. Vi får väl se hur det går. Wish me luck!

tjiing.
nu var min toast klar.


jag vet, bilden är mörk.
men jag älskar min mössa <3



pusss!



Kommentarer
Postat av: fanny

hahah vi sitter och glor på varann under hela kören typ

2008-10-22 @ 22:00:57
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0