trötthet, naturkunskap & tveksamhet

Ja, då var det naturkunskapsprov imorgon. pruuuuutttttt.
Har en liten känsla av att det inte kommer gå bra.
Men sen är veckan över, också är det d-dag på måndag, så det gäller att hålla ut nu.

Idag när jag kom hem somnade jag på fläcken. Sov typ fem timmar inatt (som jag inte behövt göra, om jag visste att jag skulle få sovmorgon), så jag var helt slut. Jag har börjat sova väldigt dåligt på sistonde. Det är inte bra. Peppen på nästan allting, försvinner så fort man känner tröttheten knacka en på axeln. Nej, ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt. Jag vet jag vet, jag säger alltid det. Men ikväll ska jag verkligen. tror jag.

Så, nu ska jag logga ut, plugga lite till & sova.
Mmm, imorgon ska jag sova som en liten gris som precis ätit jättegoda frö, med sina kultingkompisar.

PUSS!



   
     gunnar         &         gustafff

dessa två umgicks jag med, när även de "missat sin sovmorgon" idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0