simning & parisare

Nu har jag simmat med mams igen :)
Jag har blivit värsta .. motionist!
Känner mig utmattad i hela kroppen, på ett skönt och bra sätt.

Min dator funkar nu, och alla dess tillbehör, som tur är.
Snart ska jag äta Parisare. Ja, tänka sig att det fransktalande folket kan smaka så gott? Nä, det är faktiskt inte så gott. Det är mackor med kött och rödbetor på.. hur gott låter det på en skala? - Ja, inte vettt jao. men nä, blä.

Längtar lite smått till höstlovet nu. Men långt borta är det ju inte. En vecka kvar. En vecka innan jag ska åka till momor & morfar i Ystad, åka till malte i Halmstad, festa och hänga med massa skoj folk!
En vecka innan rasmus sticker till Egypten också. Det suger lite rumpis. Han kommer bli brun, och jag blir bara blekare och blekare.. får väl bli att sola solarium? - javisst!
På söndag är det hans namnsdag, och jag vet vad jag ska ge honom i namnsdagspresent! tihi.


Nu blire Parisare.
Au revoir!



jag vill göra chokladbollar


pusss
<3

Kommentarer
Postat av: HAHA

Bilden???:P (A)( Känner igen...

2008-10-23 @ 09:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0