saft

Saft saft hallonsaft bättre saft har ingen haft!

Japp, idag spelade vi för 5-6 åringar på Vårfruskolan. De var jättesmå och söta, med små, förvånade, häpna miner. Okej, de såg nog mest förskräckta ut, men jag tror de gillade det ändåN. Kul var det för oss iallafall.
 
Idag har jag ätit två chokladbollar. Jag sa ju att jag var sugen? Även om jag inte gjorde dem själv, satt de fint i stumacken.
Imorgon blire att kolla på Rassismussmuss på hemgården (demonic intervention), med lukas, henke & jonas. Efter det får vi se vad som hittas påe.

Nu är jag trött. Funderar på att ta av mitt smink och borsta tänderna och sådant. Så det blir nog så.

pusselusss!



           <3
  
 tycker om dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0