onyttighets pernilla är i farten (som om hon aldrig varit det förut?)

Franskaprovet franskaprovet.
Näpp, det vill sig inte.

Jag gillar mina musik-onsdagar fett med mycket.
Gehör, med massa mysiga människor, kören som sista lektion, och en massa flum. Och såklart gitarrlektionen, första lektionen, kvart över elva (egentligen halv tolv, men jag sticker dit tidigare för att vara där längre) är så jäkla najs. Jag & Pelle har en riktigt skön stämning när vi sitter där inne o lirar guuraaaaa.

Förövrigt bör jag lira gurka just nu. Jag har börjat bli riktigt onyttig. Och då menar jag farligt onyttig. Chokladsug jämt, massa tjockisbullar, och jaa.. allmänt onyttiga saker som man tycker om, men är ack så dåliga för hälsan!
Vart tog min kondition vägen? wiiiioooo... där flög den iväg..

Nä, jag & mams ska börja gå på friskis & svettis (hört den innan?), och så ska vi gå dit regelbundet, varje vecka.
Hoppas verkligen det blir av denna gången.

Nu ska jag verkligen plugga (hört den innan också?).


suck



ajja, det är iallafall oktober
= höst
= massa höstmys.
& snart är det halloween!
det är typ bara jag, som blir så exited inför halloween ja.


pusssenusse på alla (eller nästan iallafall)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0