I'm a busy girl

Japp, hemma från Ystad då, och snart bär det av till Halmstad, för att träffa bästaste Malte.

Det är tisdag, och igår hade jag redan bokat upp hela mitt lov. Jag har alltså redan planerat vad jag ska göra, varje timme av lovet. Det är ganska så sjukt.

I mitt horoskop, stod det att jag skulle ha mycket för mig, och träffa mycket folk de här dagarna, och visst hade de rätt.
Kommer hem från Malte imorgon, och då ska jag & Linus försöka fixa myskväll med några.
På torsdag ska jag träffa daddy, och sen ska jag på tjejmiddag med issasmissa, anus & bettus.
På fredag ska jag köpa utklädnad, sen ska jag på fest.
Och på lördag ska jag förhoppningsvis ta det lugnt, och läsa lite biologi.
Sen måste jag ju träffa Fanny nån gång också, och Tess, så vi kan köpa BH! Och Elin, för henne saknar jag..

Men på söndag är jag ledig!
Wow.

Nu ska jag packa klart det sista.
Skriver imorgon, när jag kommer hem I think.


möörfar & frukostbordet


massa pusssar så länge
<3

Kommentarer
Postat av: fanny

charlotte snackade också om den myskvällen, så vi kanske också är med:O haha

2008-10-28 @ 17:59:28
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0