and I bet you're just fine

Jag känner mig helt utvilad och skön, med ett glatt humör som sprider sig i hela kroppen.
Kanske för att jag precis träffat bästaste Maltish en stund? Mm, han får mig alltid att bli riktigt glad. Vi är så lika, han och jag. "Vi ligger på samma plan i livet". Vi har till och med vårt egna lilla språk nu.
På höstlovet ska jag ta och hälsa på honom i Halmstad.

Min dator funkar ej, så just nu håller mattias på att ladda över ALLT viktigt från min dator till majas. Hoppas verkligen allt kommer med. Det finns ju en del fina grejer man vill ha kvar om man säger så.

Imorgon ska jag spela in almost lover, på min sånglektion med Maria. Den sitter riktigt bra nu. Jag hoppas verkligen den sitter lika bra imorgon. Den betyder så mycket för mig.

Nu ska jag bara ta det lugnt och sådant.
Lyssna på den bästa musiken, och tänka lite på hösten.
För hösten är fin, och det är jag också. Ja, jag är en fin människa tycker jag.




          
         pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0