en halv helg är precis vad jag behöver!

What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life
What would you do?
You say you wanted more
What are you waiting for
I'm not running from you

Come
Break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
Look in my eyes
You're killing me
All I wanted was you

I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now, this is who I really am inside
Falling from myself
Falling for a chance
I know now, this is who I really am


aah 30 seconds <3
jag tror jag är lite smått besatt av dem ja


Japp, nu är det liksom en halv helg! (som charlotte uttryckte det)

Idag har jag varit i skoulan. Känns som att allting bara blir roligare och roligare på Spyken. Helt sinnesjukt hur kul jag har i skolan nuförtiden, wow!
Har jobbat lite med dialoger, som vi sedan ska spela upp på svenskan. Jag, Joel. My, Tanya & Julia bestämde oss dock för att göra en egen pjäs, och visst är den oslagbar. Vi kommer från fittja hela bunten (förutom tanya), och talar med riiktigt bred skånska, fastän de säkert inte gör det i fittja. Jaja, förhoppningsvis vet ingen i vår klass det (vi är ju esteter?).

Påtal om stupidiness, så borde jag verkligen plugga till franskaprovet imorgon. Hjärncellerna mina, känner bara inte för att arbeta just nu, stackarna.

Nu kommer Rasmus


PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0