en dag som ingen annan

Väldigt annorlunda dag idag.
Ingenting har varit som vanligt.

Idag åkte vi skridskor, vid tolvtiden. Jag & tess var där supertidigt, och köpte mackor/baguetter till lunch.
Det började dåligt, då jag upptäckte att jag råkat ta två olika skridskor med mig - en i storlek 36 och en i 37 1/2. tummen upp på Pernilla! Dom hade ju fasicken olika färg på snörena också. Hur blind får man lov att vara? (eh, ganska blind?)
Väl på isen, utvecklades jag gradvis, och tillslut kändes det som om man bara flöt runt på isen. Har aldrig åkt så fort i hela mitt liv!
Det var jättekul att åka med jenny, charlotte & tanya, då vi utvecklades tillsammans. Esteter is all about samarbete vetni.
Fanny var nog sötast på isen (där hon inte befann sig så länge). Jag var den enda hon litade på, som skulle hålla henne utan att dra iväg henne. Sötnos.
En stor chock blev det för mig dock, när jag fick se Rasmus åka. Hade haft på känn att han skulle vara värsta is-proffset, men fel hade jag. Han åkte fram på isen, som en liten säregen Bambi, med mig i hand, mycket sött.

Efter skolan stack jag till rasmus, eftersom han ska till Västerås imorgon med sitt band, tidigt. Kommer sakna honom i helgen <3

Japp, denna dag, som innehållit så mycket annat, som jag inte berättar här, har allt som allt varit ganska bra.
Jag har tvingat i rasmus att vi ska åka skridsko oftare och nu har han faktiskt lovat så..


Nu ska jag nattinanna.




pussgonatt

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahha... fan va jag sög :(

2008-11-14 @ 00:03:20
URL: http://fannutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ska dom i västerås o göra?

2008-11-14 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0