halloweeeeen

NU
har jag precis kommit hem från halloween lokalfesten på kobjer, så jag känner mig lite flummig, men samtidigt lagom tröttis.
Jag åkte till Linus, för att träffa honom, ville & emilia, vid sjutiden. Vi GICK (ajajaj, mina boots är osmidiga att gå i) till william, där vi sedan fixade klart oss, för att promenera gemensamt med några andra, till kobjer.
Festen var kul, och jag kände mig riktigt social, som flummade runt lite överallt. Alla var lagom satsigt utklädda, och verkade på glatt humör. Vi dansade och snackade intensivt, och tillslut hamnade jag och några andra i soffan. Sen var det dags att gå hem.
Snacka om att jag var rädd att någon skulle våldta mig, när jag gick där i mina typ nätstrumpbyxor o boots. Men fejka telefonsamtal är alltid bäst! "Jaja pappa, jag kommer hem om en minut, hur var det på jobbet idag då, som proffskickboxare?"



           


En jäkla massa bilder men yeye.
Nu sitter jag här i köket och dricker te, och äter pommes.
Imorgon ska jag & mamsen köpa bh (till mig), sen har jag inte planerat något särskilt än.

Denna sovmorgonen & en till, sen börjar skolan igen.
Både blä & yey.

min rumpa är kall.

pusss


Kommentarer
Postat av: Daddy

Great pics Sweeny, you look a real treat too, how did little Robin do the 'trick or treat' trick of lighting up his balls or maybe it's just because he's hot for Superman but don't tell Batman coz he'll get really jellyus.



Are Panduro paying you for the space? If not they should, otherwise you'll have to send the proffskickboxer to mash up their models.



I thought we'd agreed that the background dancing would be my slot on your stage. It's my scene, my scene if you know what I mean!

2008-11-01 @ 10:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0