en dag med mams

G
vafan!?
inte ens porrstjärnor har G.
blö.

Nu har jag köpt bh. Den var skön, men ska kanske dit för att byta till större på tisdag, om jag inte känner mig tillräckligt bekväm i denna.

Idag ska jag spendera dagen hemma, med min mams. Jag umgås sällan med henne, men när vi väl umgås är vi som ler & långhalm. Hon är nog min bästa kompis. Hon känner ju mig mer än någon annan, och vi har exakt likadan humor.
Mm, min mamma är bäst.
Vi ska snart göra crème brulée, som vi ska ha till efterätt ikväll. Ingen annan i den här familjen tycker ju om efterätt, så vi får tjocka oss på egen hand (inget mig emot).

Kanske borde fixa lite på mitt rum också. Det skulle målas och rumstreras om på höstlovet, men eftersom jag knappt börjat än, så finns det nog ingen chans att det blir klart. Maja är inte hemma nästa vecka, så vi får flytta ut min säng i vardagsrummet, så får jag sova i hennes rum. Mys.

Annars känner jag mig rätt så utvilad. Gick och la mig fyra imorse, och gick upp halv ett. Det fanns nybakade scones till mig på frukostbordet, vilket gjorde min dag lite.

Nu ska jag fixa på mitt rum & räkna matte.
Får väl se hur det går med det.



översminkade kattögon
kan vara najs till fest



pusshaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0