tyst och fundersam

Nu är ögonen riktigt irriterade.
För er som inte förstår varför jag haft så ont i ögonen på sistonde, så är det för att jag fått nån slags tvångsgrej, att jag ska "korsa med ögonen" (alla säger att jag inte gör det), eller något gör jag iaf, som gör att jag ser suddigt. Och eftersom ögonens muskler inte är vana vid de rörelserna, sa skolsköterskan (som nu alltid hälsar på mig i skolan, för att jag varit där så ofta), så får jag ont i ögonen.

Känner mig sjukt stressad, och pressad nuförtiden.
Kanske tid att ta det lite lugnt, och tänka mer på mig själv?


vissa saker orkar jag bara inte prata om
det har verkligen blivit så nu
för ibland blir det bara för mycket att berätta hela tiden
hellre tyst och fundersam, än sur och förklarsam
faktiskt



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0