sms sos

JAG FICK ETT SMS INNAN SOM JAG INTE HANN TITTA PÅ INNAN MIN MOBIL STÄNGDE AV SIG!


Och nu kan jag inte se sms:et på min mobil, så om någon skickade ett sms till mig vid halv fem, som de inte fick svar på, så skicka jättemycketgärna om det till mig.



Idag har varit en vanlig dag, fast en lite udda dag också.
Jag har låtit som en såndära kärring / kråka / gnu, vilket gett lite konstiga reaktioner.


Halv två började vår körrepetition med tvåorna, som sedan skulle vara till halv fem. Jaa, lite trött blev man. Jag & Julia satt mest och roade oss själva, med lame jokes etc. Jens hjälpte till en del också med hans "ööh, ska vi sjunga denhära?" "ååh, jag är sugen på risifrutti..eller nej, det är jag inte" osv.

Efter skoulan fick jag hjälpa en viss rassismussmuss att hitta en fin mössa :)
Han valde den jag ville att han skulle testa, så jag känner mig mucho duktig! Ett problem som dock uppstod, var att vi gav varandra stötar varje gång vi pussades, vilket gjorde lite ont. Men inget kan hindra våra super-pussar!

Jaja, ikväll blire väl mest att plugga till franskaprovet som inträffar på torsdag. Jävla verbskit, varför finns ni egentligen?
Ajo, på onsdag är det iaf d-dag, vilket jag längtar till fett med mycket. Då flyttas min säng ut, och sen blire nog till att riva tapeter, wihoo.


pusss på rumpan!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0