kanaländraren?

Jag skulle verkligen pluggat naturkunskapen idag. Men näpp, det blev att ta hem sötnosen istället. Vi skulle plugga, men inte blev det av.

Känner verkligen att jag måste plugga imorgon, för att ta igen.
Fick ju MVG på kemiprovet, så känner att jag borde sätta MVG på biologiprovet också. Vem vet? Då kanske man får MVG i naturkunskap? Haha, då mejlar jag seriöst Trappe, aka Hamstern(min gamla kemi & biologilärare).

Just nu sitter jag och tittar på kanal 6. Har liksom börjat titta på den kanalen nu, plus att jag inte hittar kanaländraren (ja, jag kallar det kanaländrare).

Ska försöka hitta den, kolla lite på Boston Tea Party, och sen borsta tänderna.


Massa nattinattpussar på er
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0