it's snowing men hallelujah! (eller va?)

Precis varit på bio med rassismussmuss.
Vi såg pineapple express, den var faktiskt bra :)

Idag har det snöat! Jag & joel fick ganska mycket fnatt och började gapa och äta en massa snö. Gott.
Sen var det katte vs spyken i handboll. Vi gick i ett "demonstrationståg" till katte och visade dem, vilka som är bäst. Katte vann, men lia glaoa är vi för det! För spyken regerar så överlägset ändån. För när jag satt där i publiken, bara insåg jag hur mycket jag älskar Spyken. Så stolt jag kände mig, när jag satt där på den vänstra läktarsidan. Man kände en sån samhörighet med alla spykister!

Ikväll spenderas kvällen med lite te med honung, framför tv:n.
Titta lite på scrubs o sånt.





Hoppas ni haft en bra fredag.

(om ni undrar vad den tredje bilden är, så är det en kattetröja, som vi satte eld på)



pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0