helt typ jättemånga läsare

Varför extra många läsare idag? vavava?
Säkert för ni fick en "fyllebild" eller någe.
Menmen, jag skriver ett till bara för det!

Nu har jag varit hos tess på ÖT. Det var helt skönt, för jag behövde bara ta en buss dit (alltså ettan, om ni känner er jätteintresserade).
& jag älskar att åka buss. Man får tid för sig själv, och hinner tänka lite. För att stanna upp och bara fundera, är precis vad man behöver.

Nu ska jag vila mina ögon lite. Det är typ jobbigt när man tittar för mycket på datorn.

gonatt liksom
<3



should I realise
or just stay
should I face it
or look away
because
when I realise
I'll  wish and pray
that I never did

Kommentarer
Postat av: Tess

det var mys att ha dig här hoho :) och vi ska leka snart igen har jag bestämt, jajamen <3

2008-11-17 @ 19:30:38
URL: http://tessadayinatime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0