att sitta i stadsparken i november

Igår var minst sagt.. minnesvärt!

Jag, Joel & Fanny flummmade omkring i stadsparken i seena natten, tills vi bestämde oss för att sticka in till staun. Vi träffade några klasskompisar (som jag nu i efterhand kan tyckte lite synd om), och flummade lite mera.



Vi väntade på Linus utanför SF, men han kom inte ut förräns efter de hade stuckit.
Så jag stod och snackade lite med honom & William, innan det var dags att ta bussen hem.

Somnade rätt så sent, men inte gjorde det något, för jag sov väl till tolv. Vi hade ett fett strömavbrott "imorse", som förstörde lukas mood lite, men annars har allt varit bra här hemma.

Jag var nyss med mams på staun, och köpte jeans. Mums på dom!
Snart ska jag till tess o leka barnvakt med henne.

En minst sagt rolig helg har det varit hittills alltså.

Nu ska jag städa litta.




Igår kissade jag utomhus, bland några granar. Det var vågligt av mig.

WOOOOHHH... KAKA!



Kommentarer
Postat av: fanny

hihiihih! naaaahhhhhh kaka !

2008-11-16 @ 01:58:38
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0