yes for gäss

Uschpusch
nu är det kemi med Trappish i datasalen.
Vi håller på med något miljöarbete, som Trappe verkar tro jag kommit långt på men eheh.

Efter skolan blir det köpa skor till balen med mamsi. Jag hoppas på ett par söta vita skor till den silvriga klänningen (okej, silvrigt låter hur tacki som helst, men ni får se den sen)
Förhoppningsvis blir det lite glass också.


Övrigt: Jag har äckligt ont i benen och känner mig som en av gässen i Aristocats när jag klampar omkring i korridoren.

Hela helgen ska spenderas i Karlshamn med lesbiskt bröllopsfirande.
Det ska faktiskt bli kul, och för kärlekens skull och bubbly, ska sjungas av moi.


Imorgon är det bal och jag är aningen pepp.


förlåt för ett meningslöst, tråkigt inlägg, men jag har typ Trappe hängandes över mig hela tiden.


hej hopp krampig snopp!



  fusssbaaall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0