VP

Okej, mitt batteri för hela datorn tog slut medans jag skrev, så jag laddade om det, enbart för mina trogna läsares skull. Så läs och njut.. typ.

Vilket underbart väder. Jag cyklade hem i T-shirt, T-SHIRT!! Herregud (som inte finns), det är helt craazy. och det är sommar, tycker jag iaf :)

Idag har jag varit med Mr Cutenose.
Vi stack till stadsparken. där satt Jonas, Måns, och några andra dudes.
Jag var ensam tjej, och kände mig allmänt mobbad, när det kom skämt om sexställningar och kvinnor som inte shavade pussymussyn.
och nu är man tydligen man också.
Men det var myspys.

Nu ligger jag och myser i sängen, helt redo för nattedags.
Imorgon får det bli sol.

Jag o Jonas har samma terapeut.


kanske inte världens vackraste bild,
men min sanna schteekar image är tydlig!

hej hopp myyspys snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0