Vilket flyyyt

Så, nu kanske ni undrar: var befinner sig lilla Pernilla? (eller inte)
men, hon sitter iallafall här, hemma framför the ellen show och äter soppa.
Varför äter hon just soppa? JO, för att hon går på en "endast äta flytande mat" diet, med Rebecka.

Var nyss i affären och inhandlade lite flytande mat, eller vad man ska säga. Det är verkligen jättesvårt. Det här är bara första dagen, och jag ska hålla på till torsdag. Hur ska detta gå?
Jag kom typ inte på något annat än soppa, så det fick bli Campbells tomatsoppa (absoluta favoriten) och Varma koppens Redd Kyckling.
Usch, jag är riktigt sugen på en saftig bit bröd med philadelphia på! men icke så nicke..

Jag skulle vara evigt tacksam, om ni kom med några förslag på mer good flytande mat jag kan käka?

hej hopp flytande snopp!(?)


kolla på life of ryan, söndagar kl 19.00!
yummie


[
jag bara känner mig så besviken på dig]

Kommentarer
Postat av: H

Vem är du besviken på?

2008-05-20 @ 01:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0