regn & lycka

Raindrops keep falling om my head
they keep falling.

jag älskar när det regnar.
det är nog inte så många som gör det, men jag gör.
bara sitta inne, och mysa med en stor kopp te och en kanelbulle, invirad i en stor, varm filt.

På tal om regn, så har jag en liten short story från när jag var liten.
daddy, jag & mams var o campade. helt plötsligt började det regna. så mamma packade på mig med massa regnkläder, medans hon & daddy inte hade några. helt plötsligt börjar jag gråta. så frågar mamma (helt dränkt av allt regn): vad är det älskling? jag pekar lidelsefullt på min ena tröjärm och skriker: BLÖÖTT!
ett tidigt tecken på att jag reagerar på småsaker :)

Sista lektionen idag var idrott.
det märks att vår klass har börjat bli mer sammanhållen nu. perfekt, nu när vi snart ska sluta.
japp, det börja lida mot sitt slut, och som aaiiiliiin konstaterade idag (man måste bara uttala hennes namn så), så är det bara 13 dagar kvar i skolan (- en dag i kph, och en ledig dag).

ENDAST för detta, så tänker jag lägga upp en faktiskt nytagen megafjortis, glad och såhärserjagutnärdetharregnat bild på .. ja mig själv såklart.


  mmmyummieee

hej hopp våt snopp! (lite omvänt..)


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

palla regn :D

2008-05-26 @ 17:30:26
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: S

Fin bild hehe ;)

ha det bra

2008-05-26 @ 17:31:08
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Postat av: Anonym

snygg blogg måste jag säga

2008-05-26 @ 17:32:18
Postat av: carro

joo det kan va rätt skönt med regn faktiskt.. men idag e jag glad att solen har lyst =)
Söt bild.. Haft en bra dag annars ?
Kram

2008-05-26 @ 17:34:51
Postat av: Junitjej

Jag är lite nyfiken på att få veta vad du tycker om elitklasser.
Vad anser du om detta?
http://junitjejen.se/2008/may/elitklasser.aspx

2008-05-26 @ 17:51:36
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

pernilla är underbar :$

2008-05-26 @ 19:45:33
Postat av: Cf

Klart det ska regna när vi skulle till LTH och se på Lasershow! Självklart måste det regna då, det är ju så jävla självklart och rättvist:)

2008-05-26 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0