me and my buddy bike

Åååh, sommarrr.
det känns som om jag kan cykla runt på stan och le mot solen, i all evighet. låter kanske lite geeky, men det är så det känns :) Världens underbaraste cykel. men den har inget namn. Har ni några förslag? (ja, nu kan ni kommentera bloggen igen) så kommentera!

För att vara osammanhängande, Amanda Jenssens bilddagbok, har ni sett den? "Hej, jag tycker om mig själv, och har bara fjortisar som supportar mig"
Okej, hennes röst är sjukt speciell, och hon sjunger rätt så bra, men "ååh, du är verkligen min idol, fatta mycket du betyder för mig. JAG ÄLSKAR DIG!!!"
lägg
ägg.


Sen så skulle jag bara vilja poängtera, att jag fortsätter att läsa Blondinbellas blogg, fast än jag inte tycker den är särskilt spännande. Det blir lite som en drog, och ska jag vara helt ärlig, så har jag faktiskt den som som flik just nu..

Bokstavskex är äckligt gott, absolut min nya drog. Ni måste köpa dem.


     vilka babes
(I think he's checking me out)

Mina läsare börjar komma tillbaka ser jag. Det har varit lite upp&ner på sistonde, but you're back my darlings.

hej hopp cykelsnopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0