in my tummy yummy yummy

usch,
blä.

innan idag, hade jag aldrig i hela mitt liv, druckit en hel kopp kaffe.
men nu har jag.
denna dag kommer det att stå om i historiaböckerna  (jag kom nu på att jag inte vet vart min är..)
kaffe är blä, och kommer nog alltid att vara det - för mig. ni får gärna prove me wrong, om ni ser mig med en fet kopp kaffe nån gång när jag är äldre, men ska jag vara helt ärlig så tror jag att det är en sån "never happen:er".

usch ja, allt detta snack om kaffe får mig att må dåligt.
och jag mår ändå dåligt. för allt jag gör är att pluggapluggaplugga. ord vimlar runt i huvudet på mig (det kan vara kaffet), och mina ögon känns helt ... utmattade.

öööööh nä nu orkar jag inte skriva mer!
jag vill sooovaaa
men jag måste skriva klart två bokrecensioner först. också ska jag upp klockan 5 igen för att kolla igenom mitt arbete. FYRA TIMMARS SÖMN YEEEY!!

dröm sött allihopa! (fast jag vet iofs att ni redan sover..ÅH LYLLOSTAR!)

hej hopp tröött snopp! (typ sån slapp som inte orkar nåt)

PS. jag vet, jag är besatt av parenteser - men är de inte lite coola?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0