I scream for ice cream, we all scream for I scream

Såå hm..  hur ska jag toppa gårdagens inlägg? som ni tydligen verkade tycka om :)
jag vet inte, jag bara skriver vad jag känner för.

Idag är det en sån riktigt fin dag, då man såklart är tvungen att sitta inne och plugga sönder!
nu vill jag ha sommar.
igår snackade jag om regn, men idag vill jag ha en sån där riktigt het sommardag, på stranden med en god snickersglass i handen.

har väl inte så mycket mer att berätta,
än att, nu ska jag plugga.

PS. vilken är er favoritglass? 
 

mmmsnickerrssss


hej hopp glassig snopp!


Kommentarer
Postat av: hmmm

twister och den stora som inte finns mer... 21:an eller vafan den hette. O sen såklart PIGGEPIGGEPIGGEPIGGEPIGGEPIGGELIIIIIIIN

2008-05-28 @ 16:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0