I do

Karlshamn var skojsigt.
Kristian & Hugos lilla hus är sjukt mysigt, och jag & lukas höll handen när vi somnade i den kalla, men mysiga soffan.

Jenny & Charlotte var väldigt fina i sina vita klänningar, och det blev en massa glädjetårar hit o dit.
Låtarna blev riktigt lyckade, och brudarnaparet (som de blev kallade) blev rörda, och kom fram och berömde mig efteråt :)  *stolt*
Sen blev det dans och jag & lukas ägde verkligen dansgolvet.
Lite jobbigt med en helg utan hänkipänki, men jag får nog träffa honom snart.

Jag har tänkt på en sak. Nu när jag varit på bröllop (för första gången), har jag börjat fundera på hur jag skulle vilja ha mitt bröllop. Litet och mysigt, med de allra närmaste, eller pampigt och storslaget?
Hur skulle ni vilja ha ert?

(OCH JA, NI KAN FAKTISKT KOMMENTERA NU, JAG LOOVAR!)



hej hopp bröllopssnopp!

Kommentarer
Postat av: henken

Äntligeeen!!!

2008-05-18 @ 22:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0