grading

ikväll är det dags
halv sju - balen :)

skor är fixat, sjal är fixat, och väska är fixat.
när jag kommer hem ska jag bada, fila naglarna och göra en ansiktsmask eller något, för att sen sminka mig! herregud, detta ska bli spännande.

förövrigt, skulle jag bara vilja tillägna en stund åt mina betyg. mina betyg, som jag är ganska 100 på att de kommer sänkas. så här kommer det se ut, skolavslutningen 13 juni 2008 för Pernilla West;

Historia  från Vg -  till G  anledning: jag har inte gjort det förra historiaprovet, och Yvonne har något personligt emot mig I think.
Slöjd Vg - G  anledning: "Du måste göra klart plånboken, annars har jag ingen anledning att hålla kvar ditt VG" Bitch. Jag har jobbat hårt med att slicka röv för dig hela terminen, och detta är mitt tack? BU på dig!
Fysik Vg - G  anledning: jag har inte gjort detta provet heller, och för att vara helt ärlig så orkar jag inte!
Kemi Vg - G  anledning: japp, som sagt det dära miljöarbetet .. au revoir vg ..

Så, kanske inte så illa ändå, tillskillnad från vad jag förtjänar. 20 poängs sänkning.
men varför kan inte lärare förstå när man mår lite dåligt, och tänka; 'naawe, stackars Pernilla, hon får behålla sitt VG ändå'. men nejnej, tydligen inte.

Nej, nu ska jag försvinna iväg till skolan.
men först ska jag kolla Blondinbellas blogg.

hej hopp spännande snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0