Det luktar somrigt

Ja, som henke så väl poängterat det, så hoppas jag verkligen inte att ni tror, att jag tror att Veckans andra låt, med Jason Mraz är ny :(  (lång konstig mening) Jag säger ju bara att den är bra! inte ny, men bra.

Idag var jag och daddy i Lomma och schteekte, and believe it or not, vi såg en av hans gamla flammor.

Igår var det Lillasysterafb-festivalen med Henke, Jonas och Hampus (heter han va?)
Det var sjukt kul, även om jag inte är värsta hårdrocksbruden, så rockade det loss ordentligt!
Jag fick en kyss på handen av Martin Westerstrand (sångaren) och jag skäms lite, men jag tycker han är snygg..
Sen drog vi hem till Måns och där var några andra killar (jag har bara umgåtts med killar i helgen känns det som).
Älsklingen och jag fick sova i världens mysigaste lilla gästrum och det kändes som om vi var utomlands :)

Henke säger - Sötto
Pernilla säger - Fetto! Nej förlåt älskling, Gullo!
Henke säger - Svullo..

Jag älskar henrik för han är bäst i hela världen och snyggast i hela universum snopp...

- älsklingen har faktiskt skrivit en del av detta inlägget.
undrar om ni kan gissa vad.


det här var faktiskt
en riktigt snygg bild på Martin.

han ser lite större ut nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0