undone

Påsk, påsk, påsk.
Läxornas lov? - no way. Inga prov har jag pluggat till, och tre sådana väntar på mig nästa vecka. usch o fy.
Nej, påsklovet har väl gått rätt så fort ändå. Känns lite jobbigt. Nästa milstolpe blir ju sommarlovet.

Jag har tänkt en del.
Ibland tycker jag om att stänga dörren, stänga ute världen, och bara spendera lite tid med någon som börjat framträda lite mer på sistonde, mig själv. Ta det lugnt, och andas varje andetag utan en enda tanke på stress. Även om jag högt värderar att umgås med de jag tycker om, så behövs det ibland. Helt underbart.
Kvällen har jag nog mest tillbringat i dvala. Första boken på riktigt riktigt länge, som jag faktiskt läst ut. På en dag.
"Räcker det om jag älskar dig?". En bok som minst sagt gett mig mycket. Bra eller dåligt, det kan ju diskuteras, men bra var den iallafall, riktigt jävla bra. Och jag ska nog börja läsa lite igen, tror jag faktiskt.

hej hopp kärlekssnopp!

 old, old days.


Kommentarer
Postat av: Lilla My

Det är bra att ta tid till sig själv. Rock on!

2008-03-22 @ 23:32:50
URL: http://litevarstans.blogg.se
Postat av: emma johanna

har du haft en bra dag?

2008-03-22 @ 23:51:19
URL: http://www.emmajm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0