saknad tid

well I don't feel better
by doing the same

livets filosofi, säger jag.
tröttsam dag idag. blev väckt halv sju av henkes väckarklocka och undrade var fasicken jag var någonstans. blev återigen väckt halv åtta då det var dags att åka. jag är ju ledig och borde sova mer! men jag orkar inte, wierd.

Snackar med adam på msn. det var sjukt längesen. saknar early summer at stenbrottet. Jag, isabel, henke, adam, simon c, och MALTE. usch, jag saknar malte. han fick mig alltid att bli uppåt varje skoldag. jag kunde gå dit sur & vresig och komma hem happy, pågrund av honom.
jag saknar kramar, jag saknar det riktiga 9m.
jag saknar den kvällen. alla fick vandra hem till henkeman sentsent på kvällen, och det tog typ två timmar.
- "jag saknar oss allihopa, tillsammans"

sommartider hey hey 

kolla isalisafisa s bilddagbok, den 1:a augusti, så förstår ni.
Ajja, back to reality,
solen skiner och jag ska bowla om fyra timmar.

denna sommaren ska rule-a den med!



hej hopp bästa-snoppen-som-finns!



Kommentarer
Postat av: Henke

Va är de för jävla bild:P

2008-03-04 @ 19:48:07
Postat av: Pernilla

jag har fan skrivit att du har bästa snoppen so finns, så klagar du på bilden :( PS du har skickat den till mig..

2008-03-04 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0