I'm so pretty and witty and gay

and today's a good day.

Oh våffeldagen idag!
När jag kom hem med förväntansfull min, sprang jag ut i köket och insåg snart att vi inte hade något våffeljärn. Så of goes mams o jag till coop, o vips, våfflor med visp (-grädde, tyckte bara vips, o visp lät lite skoj..)

Jag har nu även klurat ut hur man överför bilder från mobilen till datorn (jag vet, IQ på den) men ändå. En del skratt blev det när jag kolla på en del som var, vad ska man säga, "halvnormala vid just det tillfället".

På torsdag blir det tyska & historia prov, wieho. jag känner redan på mig att det kommer gå åt skogen, men vad gör det? Ska man bli estet så ska man.

 en brunett        som blev blondin (ursäkta bilden)


 umgicks med en isabel       & en henkus


och levde lyckligt i alla sina da'r  (: 

                          
  Så vad ska man säga? Glad Våffla! säger jag.

hej hopp superglad snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0