holy shit

vilken händelse rik helg!

Mando Diao konserten var bra & Bettan är bra. Vi hade kul as usual, och var helt konserthöga efteråt.
"Tänk att man kan vara så snygg fast än man är svettig .."
"Bettan, det är ju för att han är svettig som han är så jävla snygg"

Resten av helgen har varit flitigt tillbringad med min favorit, älsklingen. Vi har alltid så himla mysigt tillsammans :)
Och nu mår jag mkt bättre, och han vet varför. Yes, nu är jag på G igen och jag/vi ska ha riktigt kul nu, tihi.

Varit tillsammans 1 år idag. (det var ett år sedan vi strulade första gången, förra söndagen)
Tänk, att vi lärde känna varandra så bra, det hade man aldrig kunnat gissa. go oss!

3 prov nästa vecka, och det ska inte bli lätt. Men klarar jag av alla, bjuder mamma mig på resturangbesök på fredagen, och det bangar jag inte. Vi behöver lite alone-time jag & mams.

Ellos-kläderna har anlänt, och de passar.
Ska ner till gymmet senare. Mitt mål denna månaden, är att få plats i min Carlings-klänning igen. Annars får det fanimej bli en bröstförminskning ..

hej hopp mando snopp! (mums)

  det är ungefär här jag blir biten av en vattenorm i makedonien.
(jag är närmast kameran)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0