david bowie

YO-YO!

För inte så längesen diskuterade vi vilt kring matbordet.
- Tänk dig att du är rik, och kan göra allt i världen. Om du då skulle få göra en live spelning, en konsert med vilka band/artister som helst, döda eller levande, vilka skulle du valt? och vilka låtar?
Herregud vad svårt. En självklarhet för mig, skulle ju absolut vara the complete Clash och David Bowie, från 70-talets tid.
Vad hade ni valt? Svårtsvårt.
Det nämndes: The Rolling Stones, Elvis, The Beatles, alla möjliga storfavoriter. men alla har ju sina egna inte sant?

På tal om David Bowie. Åh, vilken man. Han ser så typiskt androgyn ut, och har dessutom ett blått öga, och ett grönt. det blåa ögat har betydligt mkt mindre pupil än det gröna. sjukt coolt.
Hade jag levt på 70-talet (o henkus inte funnits) hade jag definitivt frågat chans på honom! (mobba inte min udda smak)


image79   grrrauurr


Hah, imorgon ska jag gymma satsigt. det kommer ju gå bra.

Alltid lika spännande att se dig, faktiskt.

hej hopp bowie snopp!  hmm..

Kommentarer
Postat av: Henke

Se vem?
O tack för att ja nu känner mig sämre än Bowie;)

2008-03-27 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0