anything but average

fyfan vad skönt.
Aldrig ska jag förhöras igen. bara ett litet test kvar, om ett år. ÅÅH SÅ SKÖNT!
BUP. luktar likadant, som för ett år sen. jag glömmer det aldrig.
Han sa att jag hade fått djupare och vackrare röst än sist, och frågade om jag var bra på att sjunga.
Varför hände nu det som hänt tror du?
Vad ska man svara på det?
- Eh, jo. Det blev ett snedsteg i livet, ett alldeles för stort snedsteg.

OCH, idag kom Malte o hälsade på. man blir så glad av honom, han är jämt uppåt.
han har det bra i halmstad, och det är bra.

Annars? jo jag känner mig riktigt jäkla glad idag. Hoppas det fortsätter så :)

en promenad i det fina vädret?

jag bangar inte!


hej hopp fin snopp!

oh you pretty things don't you know you're driving your mamas and papas insane



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0