vad händer i sommar?

Jao, ännu en dag i soolen.
jag, mams & mättias drog till lomma i nårra timmar, och nu har jag ont på hela kroppen.

what more to do todäy?
- ingen aaning.
jag har supertråkigt.

Och vad ska jag hitta på i sommar? - jag har ingen aaning.
det enda som är planerat är typ WTAI.
men med lite cash från mormor&morfar, kan det kanske bli peace & love också!

sen, vettismen (akta rimmet) .. det blir nog en massa chilliN, och förhoppningsvis lite camping, jag är sjuukt sugen!
någon som har något tips på vad man kan hitta på i sommar? JAG BEHÖVER VERKLIGEN RÅD!

Nä, nu ska jag fixa mig för jag ska minsann fika med elisabeth i stadsparken :)
hon ska alltid överraska mig, när jag har tråkigt. puss på henne!

hej hopp! 
(hitta inte på någon snopp idag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0