lillebrorkärlek

Hejhoppsan!
Midsommar var faktiskt skoj, jag tog riktigt fina bilder. men de får ni se imorgon eller nåt.

Ibland är det mysigt att umgås med sin lillebror. Det borde ni som har såna, göra lite oftare. Fast sen måste man ju faktiskt tycka om sin lillebror också. Och det gör jag. Han är som ett gulligt litet husdjur. Typ en söt liten hundvalp. Det finns inget sötare än när han tittar på en med sina puppydog-eyes, öppnar sin famn och säger med sin bebisröst: [päjjia] (hans egna lilla sätt att säga Pernilla på).
Och sen har jag ju också lyckats få honom att få "Sexy Can I" på huvet. Hur gammal han är? Ja, på sättet jag beskrivit honom, låter han nästan som ett litet glin på fem år. men han är ju faktiskt en väldigt mogen 12-åring.


Förövrigt:

Ni vet den där reklamen för "roberts värld", där han robert är klädd i indiana jones kläder. Det låten i bakgrunden, där de sjunger "it's dancing time", DEN har mattias fått på huvudet. Inte för att han kan resten av låten (om det finns) nejnej, han sjunger endast den raden. heela tiden. IT'S DANCING TIME!! så nu har jag den på huvet, innan jag går och lägger mig, varje kväll. Och så fort reklamen kommer på tv, har mattias sin lilla "rituella dans" som han utför. sjukt.

OCH för att inte glömma, den lille ryske tsaren, Andrei Arshavin! Fyfan vad bra fotboll Ryssland spelade idag, mot Holland. Dom totalt klassade ut dem, i kvällens kvartfinal. Ja, europa har fått en ny fotbollskung, över en natt. Och visst är han rätt så söt också?



hej hopp riktigt trött snopp! (men imorgon ska den upp och springa halv nio)

- oj, herregud. nu har jag ju avslöjat att det är jag som är snoppen.
ojj ! nej. låtsas som ingenting! ni har aldrig läst detta inlägget ens..
usch, jag är töntig. jag vet.


"IT'S SLEEPING TIME!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0