underbar vecka

Usch pusch, jag gillar inte den nya blogginloggningssidan.
menmen, jag ska inte klaga. EM är igång, å de e nääjs!

Jag har precis börjat tävla i nåt sånt spel på www.dn.se, där man skapar ett lag, med spelare från olika länder, vilka man vill. så får man poäng varje gång en av ens spelare gör mål, eller vinner en match. sjukt skoj! jag har typ 12 poäng just nu, efter två matcher. det är bra! tror jag.

Vilken mysig grillkväll hos Bettus igår.

Ingen var packad eller stökig. Alla bara satt och chillade under partytältet, med gitarr, sång, och bajsberättelser. Riktigt lyckat. Sen sov jag, anna & isabel över. Jag somnade på golvet, och vaknade upp i ren lökighet. Sen blev det äta frukost ute och soolning. JAG ÄR FAKTISKT BRUN NU! (fan vad jag hoppas att henrik inte blivit brunare).

Mamma; "Asså Pernilla, på din färg ser det ut som att det redan har varit sommarlov"

HAH!


Vilken rolig vecka det har varit, en av de bästa på länge. Vi har kämpat och kämpat med cabarén. Förra niorna hade 2 veckor på sig, och vi har haft fyra dagar. I torsdags var det den sista genomgången innan generalrepet på måndag, och den satt inte helt. Jag har just nu alla repliker i huvet, förutom mina egna, gött!


Alla nior har lärt känna varandra, och hälsar glatt på varandra på vägen hem, nynnandes på någon av cabaré låtarna. Nu är det sista veckan kvar i skolan, vilket jag inte ens hunnit tänka på.
 Det känns så konstigt. Nu har ju alla nior kommit så nära varandra, också ska vi sluta. Kunde inte allting varit så här från början? Men det är nog bäst så här, att minnas de roliga stunderna vi haft nu på slutet, och faktiskt minnas dem från de andra klasserna också.

Jag kommer sakna allihop, faktiskt, eller ja okej mer eller mindre. De som jag pratar med, kan man säga.

Nu sitter jag och äter jordgubbar efter ett hårt träningspass, och saknar vissa tider..



haha, ja fan vad jag saknar det. 2 juli hos mig i sommarstugan. alla var så glada, och alla var vänner.



& fan vad jag saknar dig din filur.
KOM HEEM!!

I torsdags stack jag o mamma till sommarstugan och sov över med mormor & morfar. snart bär det av dit, för heela sommarlovet! wohoo.

Hej hopp jättebrun snopp! (okej, jag är inte jättebrun, men nästan! nästan jättebrun.. )

[ursäkta mitt långa och osammanhängande blogginlägg]


Kommentarer
Postat av: Henke:

Vi hade fan också bara fyra dagar..... Inte två veckor för helvete;:(:(

2008-06-10 @ 09:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0