sommarlov

Haha, herregud. Vet ni vad det löjligaste är?

Jag började nästan gråta när jag hörde "Yeah-Usher", på MTV. Jag tänkte på Inger i cabarén, och saknade cabaréveckan som fan.

Nu är det sommarlov. på riktigt.
Det känns riktigt skönt. På något sätt, känns det faktiskt lite bekvämt att det inte blivit så fint väder än. Då kan man vila ut ordentligt, innan man ska börja leva utomhus om dagarna.

Idag är en dag i vilans tecken för mig.
Kanske ska börja läsa en bok eller ladda ner lite sommarmusik till iPoden.

Nästan lite smått sugen på att börja fylla i min "hemliga bok", som jag fick av mamma i namnsdagspresent.
Man svarar på en massa frågor, som t.ex. vad i ditt liv ångrar du? eller, vem är ditt livs kärlek?
Det är meningen att jag ska fylla i alla svaren i sommar, lämna boken till mamma, och få tillbaka den när jag fyller 25 år.
Undrar om jag skulle komma ihåg vad jag menade? Kommer jag att minnas de olika personerna jag nämner? Jag hoppas det.

Tillsist skulle jag bara vilja säga en sak. 
´vi är bäst.


                 h&p

hej hopp vilande snopp! (som sover lite och tar det lugnt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0